Akár szakmai fejlődésre, kapcsolatépítésre vagy a munkahelyi kihívások innovatív megközelítésére vágysz, a Connect 2025 programjai között mindent megtalálsz. Ismerd meg az idei témákat, előadókat és csatlakozz, hogy együtt formáljuk a jövő munkahelyét és üzleti környezetét!
A Connect Konferencia április 10-én immár negyedik alkalommal hozza össze a HR, marketing és kommunikációs szakma meghatározó szereplőit, hogy közösen vizsgálják a vállalati kultúra formálásának és a hatékony belső-külső kommunikációnak a legújabb trendjeit.
Az idei, Eiffel Műhelyházban megvalósuló esemény fókuszában a vezetői szerep és a személyes márkaépítés áll, de szó lesz arról is, hogyan kapcsolódhatnak a vállalatok a művészetekhez, a sporthoz és társadalmi ügyekhez. A program során elismert szakemberek osztják meg gyakorlati tapasztalataikat, esettanulmányokon keresztül mutatják be a legjobb megoldásokat.
A Connect 2025 nemcsak inspiráló előadásokat, hanem lehetőséget is kínál a szakmai kapcsolatok építésére egy kötetlen és támogató közegben. Az előadók teljes listáját és a részletes programot megtalálod a Connect Konferencia weboldalán.
Connect Brands – Sztárom a párom: Azahriah és Szoboszlai – két sztár, két sztárcsináló, egy titok. Mi kell ahhoz, hogy egy név valódi szuperbranddé váljon? A siker nem véletlen – hallgasd meg első kézből Tóth Gergelyt (Azahriah menedzsere) és Esterházy Mátyást (Szoboszlai Dominik menedzsere), és tudd meg, hogyan születnek a topbrandek!
Kedvezményes kódunkkal a teljes jegyárból, amely 69.900 Ft + ÁFA az alábbi kóddal 30 százalékos kedvezményt tudunk biztosítani: CONNECT25_UNISIDE30
Ne hagyd ki ezt a lehetőséget! Szerezd be kedvezményesen a jegyedet, és légy részese ennek a formabontó eseménynek.
Jegyvásárlás az alábbi linken.
A III. Connect Konferencia középpontjában a belső kommunikáció, a vállalati kultúra és a vezetők szerepének átalakulása állt. Az előadók és kerekasztal-beszélgetések olyan kérdéseket jártak körbe, mint a vezetők influenszerré válásának lehetősége, a hiteles vállalati üzenetek fontossága és a közösségi média szerepe a belső kommunikációban. Emellett a cross-mentoring, a női vezetők társadalmi felelőssége és a fenntarthatóság is kiemelt téma volt.
A KKV szekcióban a vállalatvezetők és szakértők az üzleti fenntarthatóságról, a digitalizációról és a generációváltásról osztották meg tapasztalataikat. A gazdasági bizonytalanságok kapcsán Oszkó Péter és Tardos Gergely előadásai rávilágítottak arra, hogy a következő években a cégeknek még tudatosabb tervezésre lesz szükségük. A konferencia végkicsengése egyértelmű volt: az egymástól elszigetelt kezdeményezések helyett az összefogás és a hosszú távú stratégiai gondolkodás hozhat valódi eredményeket.
A 2024-es Connect Konferenciáról itt olvashatsz bővebben.